BröllopsGuiden
15 maj 2022 21:08       4 svar    1436 klick

Bröllopsvals från Hagen instrumental

Mubii
Antal inlägg: 2
Loggade in: 15 maj 2022
Utloggad

Hej, jag ska sjunga Staffan Anderssons sång Bröllopsvals från Hagen om en månad. Dessvärre finns där inget piano eller gitarr och heller ingen som kan spela. De har möjlighet att spela upp musik i högtalare. Är det någon som har, eller kan hjälpa mig med en instrumental version av sången, som jag kan sjunga till? 

Mubii
Antal inlägg: 2
Loggade in: 15 maj 2022
Utloggad
Skrivet 15 maj 2022 21:10

Tillägg funkade inte, men det är Stefan, inte Staffan 🙂 

biblerhumba
Antal inlägg: 8
Loggade in: 14 jul 2023
Utloggad
Skrivet 14 jul 2023 10:25
klingeltonkostenlos SKREV DEN 20 okt 2022 04:27 FÖLJANDE:

klingelton är också min rekommendation för mobil musik och ringsignaler

Detta är en fantastisk och informativ artikel som täcker så mycket mark gorilla tag

birome3640
Antal inlägg: 1
Loggade in: 24 jan 2024
Utloggad
Skrivet 24 jan 2024 10:16

A Wikipedia page creation agency serves as a valuable partner for individuals and businesses seeking a professional and strategic approach to establishing a presence on the renowned online encyclopedia. Crafting a <a href="https://www.elitewikipublishers.com/">expert wikipedia page creation agency</a> demands a nuanced understanding of the platform's guidelines, and these specialized agencies bring a wealth of experience to the table.

luckywin
Antal inlägg: 30
Loggade in: 21 sep 2024
Utloggad
Skrivet 11 mar 2024 04:39

I appreciate your post. I've read about a variety of similar topics! Unlike other articles, yours left me with a lasting impact. I hope you'll continue to write interesting pieces like this one and others for us all to read! five nights at freddy's

Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!