BröllopsGuiden
ÄMNE I FORUMET: Planering Starta ny tråd
26 feb 2022 17:14       4 svar    1405 klick

Bröllopslokal i Örebro

Moom82
Antal inlägg: 1
Loggade in: 26 feb 2022
Utloggad

Hej, jag undrar om det är någon som kan tipsa om något ställe där man kan fira bröllop och som har övernattning. Har tittat lite på Solliden som ligger utanför Örebro. Någon som har erfarenhet av det stället? 

rosydam
Antal inlägg: 3
Loggade in: 22 aug 2023
Utloggad
Skrivet 22 aug 2023 06:17

Det är också en god idé att kontakta Solliden direkt och ställa frågor om deras bröllopserbjudanden, priser och tillgänglighet. De kan ge dig all information du behöver för att ta ett informerat beslut om platsen passar dig och din partners önskemål för er stora dag.

Lycka till med din bröllopsplanering och jag hoppas att du hittar den perfekta platsen för ert bröllop och övernattning!

Pokemon Infinite Fusion

Noah101
Antal inlägg: 1
Loggade in: 02 nov 2023
Utloggad
Skrivet 02 nov 2023 04:39

Det är kul att höra att du letar efter ett ställe att fira ditt bröllop och ha övernattningar på. Solliden, som ligger utanför Örebro, låter som ett härligt alternativ. När det gäller personliga erfarenheter av platsen är jag inte säker :<

immaculate grid

timidnativity
Antal inlägg: 2
Loggade in: 16 nov 2023
Utloggad
Skrivet 16 nov 2023 04:44

Dag fyra vill Ellen Rydelius att vi ska ta en tur söderut. Det läser vi i hennes bok Stockholm på 8 dagar från 1930. Södermalm har goda utsikter, menar hon. drift hunters

lillyave
Antal inlägg: 1
Loggade in: 16 nov 2023
Utloggad
Skrivet 16 nov 2023 16:50

Hej! För att få information om Solliden specifikt kan du titta på recensioner på olika plattformar som TripAdvisor, Google Reviews eller andra webbplatser som samlar användarrecensioner. Det är alltid bra att höra vad andra människor har haft för upplevelser på ett specifikt ställe innan du fattar ett beslut.

surron

Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!