BröllopsGuiden
ÄMNE I FORUMET: Tävlingar Starta ny tråd
20 okt 2021 15:11       27 svar    3304 klick

TÄVLING, vinn Cricut Mug Press och Joy inklusive material

Brollopsguiden
Antal inlägg: 4
Loggade in: 08 nov 2021
Utloggad

Med det här kitet värt ca: 5.000 kr får du inte bara material så att det räcker till att göra matchande muggar till möhippan - du får även en maskin som du kommer kunna njuta av att använda till allt möjligt. Med skärmaskinen kan du skära ut över 50 olika material och även skriva direkt på papper från din telefon, platta eller PC.

Behöver kryddhyllan i köket organiseras? Inga problem. Skriv och skär på ett fåtal tryck och du har etiketter som är klara snabbt, enkelt och snyggt.

Med muggpressen har du alltid en perfekt present 15 minuter bort och du behöver inte fundera på vad du ska ge den som redan har allt. Svaret är enkelt! En personlig mugg så klart!

Möjligheterna för dekorationer till bröllop, högtider och kalas är oändliga och du kommer garanterat att kunna leva ditt bästa kreativa liv med Cricut!

TÄVLA SÅ HÄR: Kommentera nedan till vilket tillfälle du skulle använda vinsten! Tävlingen är slut söndag den 7 november. Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren och vinsten kan ej bytas mot kontanter.
#cricutsverige #cricutjoy #cricutmugpress

M159870
Antal inlägg: 1
Loggade in: 20 okt 2021
Utloggad
Skrivet 20 okt 2021 18:09

Jag äääälskar att pyssla och gör helst av allt det när jag är ledig från jobb som barnmorska, mamma till två (2,5år & 5mån). Det är det absolut bästa jag vet i form av egen tid. Och av allt pyssel älskar jag att göra personliga gåvor mest av allt. Baka efter önskemål, fixa personliga klädesplagg, egna kort vid födelsedagar, pyssla med barnen, hemmagjorda deo, hudkrämer osv. Finns inga stopp! En cricut Joy och mugpress skulle göra sig väldigt bra i min pyssel-värld! Skulle som första grej skulle jag göra en personlig mugg till min morfar som fyller 80 år, vad passar bätte till den som redan har allt! Bild på senaste pysslet med 2,5åringen!

linnakesson
Antal inlägg: 3
Loggade in: 14 nov 2021
Utloggad
Skrivet 21 okt 2021 13:18

Den 28/5-22 har jag fått äran att vara tärna på min barndomsväns bröllop! Gissa om jag nu, efter att både bröllop och möhippa blivit uppskjutna 2 ggr, är sugen på att på riktigt börja planera hennes möhippa! 
Det blir en weekend med spa, god mat och 7 härliga tjejers sällskap! Vi kommer att hyra en lägenhet, och vad passar då bättre än att alla får varsin personlig mugg? Perfekt till både kaffe och champagne! ✨ 

Swea
Antal inlägg: 1
Loggade in: 22 okt 2021
Utloggad
Skrivet 22 okt 2021 19:17

Det är svårt att bara välja ett tillfälle! Men det som ligger närmast i tiden är jul! Jag vill göra julkort, fina presentinslagningar, fina muggar och julklappar! Tänk att kunna skapa magiska glittriga fina julkort, roliga tryck till en klassisk jultröja, fina muggar till den varma chokladen och vackra dekorationer till granen.

Det senaste har jag även blivit en organisations freak. 
Jag skulle skapa klistermärken och etiketter till allt jag kommer över hemma. 

Möjligheterna är oändliga! 
Och det hade vart så roligt att vinna detta för att kunna dela med mig till andra! 

EvW
Antal inlägg: 1
Loggade in: 27 okt 2021
Utloggad
Skrivet 23 okt 2021 17:34

Jag jobbar som lärare och denna skulle användas flitigt för att tillverka julgåvor till eleverna! Man kan ju även göra personliga födelsedagspresenter eller julklappar fyllda med godis😍

Asterix
Antal inlägg: 1
Loggade in: 25 okt 2021
Utloggad
Skrivet 25 okt 2021 09:44

Jag skulle använda kitet till att i främsta hand göra muggar och dekorationer till min dotters namngivningscermoni... sedan finns ju oändliga möjligheter till att skapa allt möjligt kul pyssel efter det! 

KajsaH
Antal inlägg: 2
Loggade in: 10 nov 2021
Utloggad
Skrivet 25 okt 2021 10:42

Wow, jag har alltid pysslat kort och ska vara toastmadame till min syster som ska gifta sig nästa sommar. Har redan varit med och gjort Save the date korten och har fått i uppdrag att göra inbjudningskort, meny och placeringskort för middagen också. Hade varit så roligt att få göra detta med en Joy och med muggpressen är bröllopspresenten till gästerna fixade också. Det kliar redan i fingrarna så jag kommer nog behöva tjuvstarta och göra lite julprojekt innan dess om jag skulle vara den lykliga vinnaren. Bifogar en bild på det senase födelsedagskortet jag pysslade ihop.

Slaosa
Antal inlägg: 1
Loggade in: 09 nov 2021
Utloggad
Skrivet 25 okt 2021 11:38

Om jag hade varit den lyckliga vinnaren så hade jag skapat superfina tackkort till alla olika tillfällen. Sen hade jag bland annat gjort en mugg till min mamma med ett personligt tryck som hade gjort henne superglad samt till mig själv för att dricka en varm oboy, klädd i varma kläder och sockor och bara pyssla hela dagen lång framförallt nu när tiden närmar sig jul och mystider. 😍

Mrs_H
Antal inlägg: 1
Loggade in: 25 okt 2021
Utloggad
Skrivet 25 okt 2021 17:46

Åhh den bästa tävlingen🥰 skulle göra allt i från bröllops gåvor till gästerna till att dekorera skyltar och borden med fiffiga saker. Den här maskinen hjälper till med att göra allt personlig för en billig peng☺

Misslo
Antal inlägg: 1
Loggade in: 25 okt 2021
Utloggad
Skrivet 25 okt 2021 21:17

Gud vilken härlig tävling. Eftersom min barndomsvän ska gifta sig nästa sommar så hade jag främst skapat en massa roligt "bride to be" pyssel, allt ifrån caketoppers till girlanger. Sedan hade jag skapat en stor fin välkomstskylt till deras bröllop och massa annat. Hon har alltid funnits där för mig i vått och torrt och en del vill jag ge tillbaka genom att överraska henne med massa fint😍

HannahEMB
Antal inlägg: 1
Loggade in: 09 nov 2021
Utloggad
Skrivet 26 okt 2021 18:14

Då jag själv gifte mig i somras fick jag göra många saker för hand - vilket är kul men tar lååång tid. Nästa sommar är jag hederstärna till min bästa vän så med detta fantastiska pris hade jag hjälpt henne med massa fint pyssel till hennes bröllop, men självklart massa hemliga grejer till möhippan 🤩  Nu håller jag alla tummar jag har!

Patrina
Antal inlägg: 2
Loggade in: 03 dec 2021
Utloggad
Skrivet 27 okt 2021 09:56

Om jag denna drömvinst skulle få hade jag använt maskinerna till alla mina tema kalas, a la pinterest, som jag brukar ordnar här hemma. Det hade tagit firandet till en helt ny nivå och jag hade bjudit gästerna på ett firande de sent skulle glömma. Jag hade även passat på att göra personliga muggar till förskolepedagogerna för att visa vår uppskattning över allt de slit som de varje dag gör för våra barn. Till sist så hade jag njutit av att göra allt detta pyssel tillsammans med mina barn i hopp om att föra över min kreativitet och lust att skapa till dem och lära de att enbart fantasin sätter gränser till vad man kan skapa. 

Patrina
Antal inlägg: 2
Loggade in: 03 dec 2021
Utloggad
Skrivet 27 okt 2021 10:02
Patrina SKREV DEN 27 okt 2021 09:56 FÖLJANDE:

Om jag denna drömvinst skulle få hade jag använt maskinerna till alla mina tema kalas, a la pinterest, som jag brukar ordnar här hemma. Det hade tagit firandet till en helt ny nivå och jag hade bjudit gästerna på ett firande de sent skulle glömma. Jag hade även passat på att göra personliga muggar till förskolepedagogerna för att visa vår uppskattning över allt de slit som de varje dag gör för våra barn. Till sist så hade jag njutit av att göra allt detta pyssel tillsammans med mina barn i hopp om att föra över min kreativitet och lust att skapa till dem och lära de att enbart fantasin sätter gränser till vad man kan skapa. 

Bifogar bild på senaste kalaset här hemma 😍

Leslie
Antal inlägg: 1
Loggade in: 27 okt 2021
Utloggad
Skrivet 27 okt 2021 11:32

Jag har ett brinnande intresse för pyssel och skapande och det intresset har även mina barn så här hemma skapas det allt möjligt, hade vi vunnit det här otroliga priset hade vi tagit vårat skapande till en helt ny nivå och även min man som inte gillar sånt här egentligen, har spanat in muggpressen så hade varit kul sätt att involvera hela familjen så personliga muggar och mycket dekorationer till kommande kalas hade vi gjort här hemma 😍😍

JulieThoms
Antal inlägg: 1
Loggade in: 27 okt 2021
Utloggad
Skrivet 27 okt 2021 12:49

Jag drömmer om att ha en sån maskin 😍! Jag skulle använda den för att göra julklappar till mina barns pedagoger på förskola och skola först, och sen skulle jag kunna tänka på så många andra tillfällen. Jag håller inte tummarna för att jag vet att det inte påverkar resultatet av tävlingen wink men jag bara hoppas på att ha tur denna gång laughing🤩.

DiviniumLiv
Antal inlägg: 1
Loggade in: 07 nov 2021
Utloggad
Skrivet 27 okt 2021 17:04

Till vilket tillfälle? Alla! smile Jag älskar att pyssla, både till mig själv men framförallt till andra. Drömmer om att en vacker dag kanske kunna leva på det jag älskar att göra. laughing

mellbymilla
Antal inlägg: 1
Loggade in: 27 okt 2021
Utloggad
Skrivet 27 okt 2021 23:03

Vilken drömvinst! Till att börja med skulle jag fixa personliga muggar till mina kollegor så att vi kan hålla isär våra kaffemuggar. Kunde vara en rolig överraskning lagom till jul. Jag skulle även fixa riktigt guldglittriga presenter till mina föräldrar som firar guldbröllop i år.

carolinnlo
Antal inlägg: 1
Loggade in: 09 nov 2021
Utloggad
Skrivet 02 nov 2021 10:59


Att pyssla och fixa är min själs balsam, en vinst av detta kreativa pris hade gjort mig overkligt tacksam!

 

Jag hade först fixat inför en väninnas möhippa-fest, klippt och klistrat personligt som jag med dessa maskiner gör bäst.

 

En blivande mamma ska även bli firad och min son ska få ett fint 2års-kalas, denna vinst hade tagit alla överraskningarna till nästa fas! 

 

Kanske stundar även mitt drömbröllop snart, då kan jag med dessa fixa magiskt vackert- vad underbart! 

 

Personliga prylar med unika detaljer, blir även ovärderliga presenter och attiraljer.  

 

Jag håller mina tummar att det nu är min tur, att vinna och kunna dela kreativitetens glädje med andra är väl det bästa eller hur? 💗

 

 

Suzans95
Antal inlägg: 1
Loggade in: 02 nov 2021
Utloggad
Skrivet 02 nov 2021 15:07

Oh vilken rolig tävling. Hade jag vunnit hade jag gjort en massa pyssel till mitt första barn som är beräknad på juldagen 😍 dels pyssel till barnrummet men även träskivor med varje månad tills han fyller 1 år. Dessutom kommer jag att göra en massa kaffemuggar till mig och mannen med tanke på hur många långa och sömnlösa nätter det kommer bli. 👶😂 Jag håller tummar och tår!

Muslo
Antal inlägg: 1
Loggade in: 02 nov 2021
Utloggad
Skrivet 02 nov 2021 16:35

Om jag vann skulle hela familjen få varnsin personlig mugg i present, har en väldigt stor familj så det vore toppen. Älskar även att göra kort till alla tillfällen, det är min största hobby att skapa grejer som kort och presenter. Så jag skulle verkligen bli ÖVERlycklig om jag vann🥰🥰🥰

linnakesson
Antal inlägg: 3
Loggade in: 14 nov 2021
Utloggad
Skrivet 03 nov 2021 16:23
linnakesson SKREV DEN 21 okt 2021 13:18 FÖLJANDE:

Den 28/5-22 har jag fått äran att vara tärna på min barndomsväns bröllop! Gissa om jag nu, efter att både bröllop och möhippa blivit uppskjutna 2 ggr, är sugen på att på riktigt börja planera hennes möhippa! 
Det blir en weekend med spa, god mat och 7 härliga tjejers sällskap! Vi kommer att hyra en lägenhet, och vad passar då bättre än att alla får varsin personlig mugg? Perfekt till både kaffe och champagne! ✨ 

Och nu står det även klart att julafton firas hos oss! Vinner jag så kommer familjen få varsin personlig mugg, och dessa hade även använts som bordsplacering. Muggen kommer då förbererdas med marshmallows och choklad - sen är det bara att fylla på med den varma mjölken när familjen anländer! :)

Dendu
Antal inlägg: 3
Loggade in: 07 nov 2021
Utloggad
Skrivet 04 nov 2021 10:12

Denna tävling hade jag velat vinna för min fru som efter att ha jobbat på sjukhus under covid blev utmattad och drabbades av panikångest och varit långtidssjukskriven snart ett år. Hon har sedan dess velat hitta en glöd i vardagen och har pratat om att köpa cricut tillbehör, därför hade detta varit så perfekt för henne. Det hade gett henne möjligheten att göra någonting som hon brinner för. Hoppas verkligen på vinst! 🤞

Dendu
Antal inlägg: 3
Loggade in: 07 nov 2021
Utloggad
Skrivet 04 nov 2021 10:12

Denna tävling hade jag velat vinna för min fru som efter att ha jobbat på sjukhus under covid blev utmattad och drabbades av panikångest och varit långtidssjukskriven snart ett år. Hon har sedan dess velat hitta en glöd i vardagen och har pratat om att köpa cricut tillbehör, därför hade detta varit så perfekt för henne. Det hade gett henne möjligheten att göra någonting som hon brinner för. Hoppas verkligen på vinst! 🤞

Dendu
Antal inlägg: 3
Loggade in: 07 nov 2021
Utloggad
Skrivet 04 nov 2021 10:12

Denna tävling hade jag velat vinna för min fru som efter att ha jobbat på sjukhus under covid blev utmattad och drabbades av panikångest och varit långtidssjukskriven snart ett år. Hon har sedan dess velat hitta en glöd i vardagen och har pratat om att köpa cricut tillbehör, därför hade detta varit så perfekt för henne. Det hade gett henne möjligheten att göra någonting som hon brinner för. Hoppas verkligen på vinst! 🤞

Failie
Antal inlägg: 1
Loggade in: 05 nov 2021
Utloggad
Skrivet 07 nov 2021 23:11

Vad jag skulle göra är att ge denna till min underbara sambo som verkligen älskar att pyssla. Vet att hon skulle använda denna jämt speciellt nu inför jul.

Brollopsguiden
Antal inlägg: 4
Loggade in: 08 nov 2021
Utloggad
Skrivet 08 nov 2021 19:00

Tävlingen är nu avslutad.

Tack för alla fina motiveringar! Juryn sitter i överläggningar och utser en vinnare under morgondagen den 9/11.

linnakesson
Antal inlägg: 3
Loggade in: 14 nov 2021
Utloggad
Skrivet 14 nov 2021 20:48
Brollopsguiden SKREV DEN 10 nov 2021 20:42 FÖLJANDE:

Grattis, den lyckliga vinnaren är Linn Åkesson!

@linnakesson

Men WOW!! Vilken lycka! Tusen tusen tack! Har mailat er (era mail hade hamnat i skräppost) TACK! :)

Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!