BröllopsGuiden
ÄMNE I FORUMET: Vigsel Starta ny tråd
03 aug 2021 22:26       2 svar    2634 klick

Vigselförrättare

Eriksli
Antal inlägg: 1
Loggade in: 14 maj 2022
Utloggad

Gifte mig sommaren 2021 och när jag skulle leta efter en vigselförrättare så insåg jag snabbt att det var svårt att få någon information alls hur de var som personer eller vad dom jobbade med. Var bara en lång lista med namn. Kändes väldigt opersonligt och man vill ju ha någon som känns bra. Därför vill jag rekommendera en underbar vigselförrättare som heter Tommy Fabricius. Han är en riktig eldsjäl! Cirka 2 veckor innan bröllopet så insåg jag på en lördag natt att vi hade helt glömt bort hindersprövningen. Jag maila i panik till Tommy och fick svar inom 10 minuter. Han guida och lugna ner oss och allt löste sig. Han skicka massa tips och bra idéer om vigseln och bröllopet samt erbjöd sig en kostnadsfri möte innan. 

Finns inte många som skulle göra allt detta så om ni söker efter någon speciell så kan jag verkligen rekommendera Tommy!

Kontakt uppgifter finner ni nedan:

tommy.fabricius.vigsel@gmail.com

+46727075700

CeciliaW
Antal inlägg: 1
Loggade in: 08 sep 2021
Utloggad
Skrivet 08 sep 2021 18:09

Vi gifte oss också nu i somras, 2021 med Tommy Fabricius som vigselförrättare. Så nöjda och glada över att vi hittade Tommy! Han satte verkligen tonen för resten av dagen med vigseln som start. Personligt och mycket minnesvärt ögonblick för oss. Det var många som efter vigseln sa: "Var hittade ni honom? Såå bra!".

Kan tillägga att Tommy finns i Stockholm (men han kanske reser över landet också).

tavnejt
Antal inlägg: 8
Loggade in: 16 mar 2023
Utloggad
Skrivet 07 apr 2022 22:40
CeciliaW SKREV DEN 08 sep 2021 18:09 FÖLJANDE:

Vi gifte oss också nu i somras, 2021 med Tommy Fabricius som vigselförrättare. Så nöjda och glada över att vi hittade Tommy! Han satte verkligen tonen för resten av dagen med vigseln som start. Personligt och mycket minnesvärt ögonblick för oss. Det var många som efter vigseln sa: Var hittade ni honom? Såå bra!.

Kan tillägga att Tommy finns i Stockholm (men han kanske reser över landet också).

After examining the essay bot you can assess how much experience a supplier has in the particular sector of expertise. For a reason, students seek for seasoned professionals with extensive knowledge. This is owing to the fact that these experts can provide you peace of mind.

Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!