BröllopsGuiden
07 feb 2011 09:07       3 svar    1759 klick

Vi snickrar vidare på nya sajten

Anna BröllopsGuiden
Antal inlägg: 324
Loggade in: 01 mar 2024
Utloggad

Vi får nu förfrågningar om allt möjligt kring buggar och nya och gamla funktioner som inte kommit igång på nya sajten. Vi vill bara meddela att vi jobbar med rättningar och justeringar och annat smått och gott som inom kort gör att allt ska rulla på som det är tänkt. Tack för alla synpunkter, vi försöker besvara frågor så snabbt som möjligt! 

Anna BröllopsGuiden
Antal inlägg: 324
Loggade in: 01 mar 2024
Utloggad
Skrivet 13 feb 2011 14:45
Suzzie SKREV DEN 12 feb 2011 16:02 FÖLJANDE:

Hej !

Jag har problem när jag skall skriva ut gästlistan kommer Post nr med på båda raderna under telefon och mobil, samtidigt som de riktiga tfn och mob nr finns med.

så här...postnr + tfn nr, postnr + mob nr

se exmpl nedan

Mr X 
X vägen 
252 86 X-Stad
Tel: 252 86 040-000000
Mobil: 252 86 0705-000000
xxx@ccc.se

Mvh

Suzzie

 

Som framgår i information på olika ställen på sajten jobbar vi nu med att rätta till buggar som uppstått i samband med lanseringen av nya sajten. Så problemen du beskriver är på vår "att göra" lista och allt korrigerar vi efterhand.

I vissa fall kan det behövas åtgärder direkt i enskilda medlemmars verktyg, men vi kollar upp alla som mailar till oss om problem. Men allt kommer att åtgärdas som sagt.

Anna BröllopsGuiden
Antal inlägg: 324
Loggade in: 01 mar 2024
Utloggad
Skrivet 13 feb 2011 14:50
bettybo65 SKREV DEN 11 feb 2011 18:48 FÖLJANDE:

Ett tips...det skulle vara bra om man kunde söka på tex. län eller stad vart alla kommer ifrån.

Alla kommer ju inte från Stockholm Wink. Det kan ju vara bra att få tips från dom som bor i närheten.

Mvh bettybo65 Dalarna

Ja, du har helt rätt. Det är en funktion vi ska lägga till! Smile

Anna BröllopsGuiden
Antal inlägg: 324
Loggade in: 01 mar 2024
Utloggad
Skrivet 13 feb 2011 17:36
susannaisgettingmarried SKREV DEN 13 feb 2011 17:29 FÖLJANDE:

En bugg jag har upptäckt är att jag blir utloggad varje gång när jag har startat om datorn, trots att jag har fyllt i Kom ihåg mig vid inloggning. Hade inte det problemet förut..

Vi vet om detta "fel" också! Ska snart funka som vanligt igen...Listan över dels gamla funktioner som vi tappat i övergången till nya sajten, dels funktioner som är nyheter finns på en låång lista över "att göra" här hos oss. Vi kommer  tex att lansera en smart sökfunktion när buggarna rättats.

Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!