BröllopsGuiden
01 feb 2011 17:08       6 svar    2313 klick

Nya sajten är här - lämna synpunkter!

Anna BröllopsGuiden
Antal inlägg: 324
Loggade in: 01 mar 2024
Utloggad

{#emotions_dlg.laughing}Nu är vi igång med nya sajten! Forumet har fått ett antal nya funktioner och möjligheter och vi kommer att förbättra ännu mer successivt. Synpunkter mottages tacksamt här!

Anna BröllopsGuiden
Antal inlägg: 324
Loggade in: 01 mar 2024
Utloggad
Skrivet 01 feb 2011 18:04
Todigreen SKREV DEN 01 feb 2011 17:29 FÖLJANDE:

Kanske är något tillfälligt, men jag kan inte se en enda bröllopshemsida, som är skapad här på bröllopsguiden! Snälla fixa!

Nu ska det fungera igen!

Anna BröllopsGuiden
Antal inlägg: 324
Loggade in: 01 mar 2024
Utloggad
Skrivet 02 feb 2011 09:54

Vi är väl medvetna om de problem som uppstått och vi jobbar för fullt med att rätta buggar! Det tar några dagar att få allt rätt.

Anna BröllopsGuiden
Antal inlägg: 324
Loggade in: 01 mar 2024
Utloggad
Skrivet 02 feb 2011 17:28
KarinLindell SKREV DEN 02 feb 2011 17:17 FÖLJANDE:

Samma problem - plustjänsten försvann (dvs. reklam dök upp på sidan). Vi har också en inloggningsfunktion - som nu inte fungerar (man behöver inte ange lösen helt plötsligt) samt att ALLA våra fina bilder är borta.

Väldigt tråkigt med tanke på att vi skickade ut inbjudan i helgen och stora delar av de inbjudna ringde oss under gårdagskvällen för att berätta att vår sida inte fungerar...

Brukar man inte göra den här typen av övergångar nattetid? Så användarna inte blir drabbade på detta sätt?

Oavsett så tycker jag det är bra att ni har denna punkt på forumet samt att jag haft mailkontakt med er. Kämpa på och hoppas att detta löser sig snabbt!

Karin

Det är buggarna som måste rättas/programmeras och personalen jobbar tyvärr inte nattetid{#emotions_dlg.innocent} 

Bilderna - om du menar bildgallerierna i bröllopshemsidan som försvann är snart tillbaka.

Vi jobbar på det som sagt, vi beklagar avbrotten!

Anna BröllopsGuiden
Antal inlägg: 324
Loggade in: 01 mar 2024
Utloggad
Skrivet 03 feb 2011 11:03
Todigreen SKREV DEN 03 feb 2011 10:57 FÖLJANDE:

Ni håller ju på och fixar :)

Men jag har upptäkt en irriterande sak med bröllopshemsidan som jag hoppas kan lösas.

Nu med det nya formatet så har texten i framen där informationen (man klickar fram) hamnar, hamnat precis intill vänter kant, den mot menyn. Om ni kunde flytta ut det några millimeter, så som det var innan, skulle jag bli väldigt glad! :)

Hoppas ni förstår vad jag menar!

Ja, vi är medvetna om det. Finns på vår "att fixa lista" så det blir snart rätt igen.

Anna BröllopsGuiden
Antal inlägg: 324
Loggade in: 01 mar 2024
Utloggad
Skrivet 07 feb 2011 09:08
Chicita SKREV DEN 03 feb 2011 11:32 FÖLJANDE:

Har svarat i 3 trådar nu...

Ingen av dom hamnar högst upp i senaste och jag står inte heller som den som senast kommenterat inläggen...

I-landsproblem ja... men det kanske vore bra om det funkade ;) 

Detta är en sak som finns på vår "att göra lista" och som snart är fixad!

Anna BröllopsGuiden
Antal inlägg: 324
Loggade in: 01 mar 2024
Utloggad
Skrivet 07 feb 2011 10:07
jemi SKREV DEN 06 feb 2011 22:46 FÖLJANDE:

På den gamla sidan fanns en möjlighet att spara planeringslänkar, dvs länkar som inte låg synliga för någon annan än mig. De är nu helt borta! Det var många länkar som jag sparat under lång tid :(

Finns det möjlighet att de kommer tillbaka eller är de helt borta? Eller är allt jobb förgäves?

Dina lplaneringsänkar (och alla andras också) finns kvar och kommer att överföras till din "Min sida".

Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!